Üm..No Comment ^^'

2009.12.30. 00:37

Pfúj..ez a nap toták kikészített...de most nem fogok órákon kerestül fecsegni értelmetlenül..hisz ugysem olvasnád el...nahd de ez nem érdekes...
Üm kezdjük ott h vam egy keves haverom(lány)...és régebben jól elbeszélgetünk meg ment mindent mint a kerekcsípás..de mostanában azt vettem észre h...nem igen akar velem beszélni..és már-már azt hiszem csak szánalomból ír vissza...bár...elhiszem..bár az is lehet h megunt...nem szeretne velem többet dumálni..de legalább mondaná meg a szemembe...de még ennyit se tesz...a beszélgetésünket nem részletezném..elmeséltem már pár embernek..és kaptam elégé érdekes válaszokat...3ból 2 azt állítja h lehet h belém zugott a csaj..a harmadik ember ugyan feltételezi ezt is de ő arra tippel h elfolgalt...de lassan 2 héten keresztül?oo'..nah midnen1...még jó h vannak megértő és segítőkész barátaim akiknek elmondhatom ezeket a dolgokat..persze én is meghallgatom az ő próblémájukkat és ha tudok akk segítek nekik....én ilyen vagyok..Segítek mindenkinek..de nem mindeki adja vissza ugyan úgy azt a szeretet..bár a mai világban nem csodálkozom ezen...
Drága Sora Samám mér írt egy verset is nekem h ne legyek szomorú..és megint csak köszönöm nek is h próbált felvídítani bár ez az én feladatom lenne h akit csak bírok próbáljam job kedvre deríteni..Isten engem erre teremtettet..de azt már nem tudata belém programozni h magamon is segítsek e téren..nah de mind1...Lassan itt a Szilveszter a Mwe Year ezért kértem Sorátóm egy fejlécet..remélem tetszeni fog nektek..^^'...és az oldalamon is egyre több érdekesség van..érdemes arra za oldalra is felnézni..hisz ha vki szereti az Animéket annak kötelező ám megnézni..mert rengeteg-rengeteg Animé van rajta..és még nem álltam meg vele! Idáig Naruto Bleach Inuyasha Death Note Yu Yu Haksuho Bakugan FMA és FMP! üm..van rajta mág Soul Eater is..és még lesz rajta Hellsing,Bújj.búj szellem, Kukucska kaladjai Slayers és més sorolhatnám..ha vki szeretene csatlakozni a 2 személyes kis csapatunkhoz az elér a nekoboy@citromail.hu e-mail címem vagy az msn címeme ami kakashisensei@windowslive.com lenne.
Nos..így hajnali fél1kor Aoi-san voltam és Kellemes és Szép Reggelt/Delet/Délutánt vagy Estét Kívánok Minden kedves Olvasónak aki erre tévedt.^^"
És mivel itt jártál rakok be egy vicces kis vidót is ide h ti is nevessetek egy jót.

 

Ím elétek raktam a Kovbojoktól-Télapó című elégé érdekes videóját.!

A bejegyzés trackback címe:

https://aboylife.blog.hu/api/trackback/id/tr191631755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sora · http://www.sunshine-anime.gportal.hu 2009.12.30. 01:02:20

na itt vagyok! megoldottam! mondtam én!!:D:D:D Köszike szépen a bejegyzést!!!!!:D Nagyon ari vagy! :D Imádlak puszika! am ez a video se semmi XD

.Chion. 2009.12.30. 09:07:00

Oké.grt xD és nincs mint..hát amit te írtál..nem tudtam ellenállni neki x)
És igen..tudom nem semmi a videó ezért rakam be! xD
süti beállítások módosítása