Happy New Year !

2009.12.31. 19:51

Nos ujra eljött az évvége..a sült mlalcka már az asztalon vagy a bendőben :D,már az első tűzijátékokat felküldték  a gyagya emberek..és most itt vagyok hogy beszámoljak nektek a mai és a tegnapi dolgokról..hát ahogy az előző bejegyzésben írtam az a jó haver ugye észre sem vett és Nikivel kitaláltuk azt h rá vesszük arra h mondja el mi a baja..nos ez sikerült is..köszönhetően neki és az én érdekes személyes üzeneteimnek emesenen:D...Ilyeneket írtam ki : Épp keltem volna fel a földről mikor ujra berém rugtál,vajon miért csinálod ezt velem?..meg Most érzem igazán mikor az egyik jó haver bánt meg..ő okoz neked fájdalmat.. meg sorolhatnám..de nincs kedvem se meg ugyese olvasnád el..nah mind...és lám sikerült a tervünk és a lány rámírt...és megbeszéltük a történteket..este pedig jól elvoltunk..csak én a hülye fejjemel  ugy 11 és éjfél közzött írt egy pill-t én addig szépen beadlutam >< és már csak arra ébredtem fel h írja h megy...Szóval vége van a lelki terroromnak és ujra munkába álhatok vagyis másoknak segítek a lelkükön h meghalgatom és próbálok nekik értelmes tanácsot adni ^^ üm..most drága Sora samámnak próbálom vidámmá tenni..hát nem tudom sikerülni fog-e >< szal drukkoljatok nekem..vagy nekem is íírni kéne egy verset ugy ahogy ő írt nekem a nehéz időszakomban?oo..hn ezen még elgondolkozom..
A mai nap megint csak jól indult..ugyebár mi sarki lakásban élünk..és van a sarkunkon egy tűzcsap..nah ma reggel egy autó kitörte a tűzcsapot és ömlött a víz kifelé belöle..és persze be hozzánk..hálistennek nem ment a pincénkbe..mert megint jól néztük volna ki..így most a kertünk úszot meg a járdánk..de azok már felszáradtak..ugy látszik nálunk nincs ünnep víz nélkül : D legközelebb mi lesz tűz vagy szél? vagy esteleg egy hurrikán?hát nem tudom..de legalább ezt a kárt nem nekünk kellett kifizetni hanem az okozójának..de a a legszebb benne h egy időre ugy kéb 1-2 órára nem volt víz és emberkék jöttek megkérdezni h miért nincs? annyira bírtam...üm meg jött papám meg anyunak az egyik huga az Ildike : D itt Szilvesztereznek..hurrá..elfoglalják a pihe-puha ágyamat T.T-elmegy duzzogni majd visszajön 5 perc múlva- xD
Anyu mint mindig most is kitett magáért..csomó finom kaját csinált..báránypörköt krumplival..meg rántott husi meg sült husi..rántott gomba..francia saláta krumpli saláta..üm..leves tésztával meg husival..akk sajrots rólo..sajtos pogi..meg ilyen tésztába burkolt vitsli megsütve..szal van mit enni xD
Nah de nem is fecsérelem tov az időt  Boldog Új Évet Kívánok Mindekinek !!

 

Happy New Year Pictures, Images and Photos

A bejegyzés trackback címe:

https://aboylife.blog.hu/api/trackback/id/tr21635890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása