Hn xD

2010.01.03. 14:36

Hajh..vége a szünetnek gyerekek..ez borzasztó...TT de nem baj..én meghosszíbtotam magamnak vagyis beteg vagyok/lettem xD. Bár halálra unom magamat de nem baj...majd csak kibírom vhogy xD.
Hn..a tegnapi nap jó volt...mindenki megrohamozott h unatkozik...meg h a történetétt kéne lektorálni szal..volt dolgom bőven..DE jutott időm Sora samámra is! Szegény lány...megint szomoru volt..és én hősiesen megkűzdve a búval elértem az én mosolygós kedves jó fej Sorámat..bár alapból ez az de mind1.^^...Tegnap megnéztem a TV2 Szilveszteri műsorát..hát nevetésben volt bőven...xD főleg az IHM-nél..xD ahj..azok a hülyék a Rammstein-t is kiparodizáltál..a Csillagszületiken belül..Istenem..h lehet 8 ember ennyire hangyás?xD
Nah de mind1...ez nem fontos dolog..írtam megint veryset..de azt nem teszem fel..mert béna lett. ergo ^^'....lassan én lépek inen..nem is untatlak tovább a hülyeségeimmel kedves olvasó...am megint csak Happy New Year-t mindenkinek! :D

Berakom ide a IHM-et is h nevessen a nép xD:
 

A bejegyzés trackback címe:

https://aboylife.blog.hu/api/trackback/id/tr881641858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása