New Fanfic

2009.12.19. 15:28

Ím  eljött az idő h újból belekezdjek a fanfiksönök gyártásába^^". Most szintén egy Naruto fanficcel készültem nektek,és előre láthatóan majd a kinézeten is változtatni fogok,ha sikerül majd persze ^^".
Enjoy the Fanfic ^.~.


Veled vagy Nélküled?

1.fejezet^^".

Ha három szóval kellene jellemeznem az akkori időt én a hideget, hót és a szélt említeném meg. akkoriban állandóan a gépet bújtam, hogy véletlenül se kelljen kimennem, segíteni havat lapátolni. Mindig is utáltam a hideget és a hót, egyszerűen borzadtam tőle-itt megállt a szőke az írásban- De már nem bánnom, hogy akkor nem mentem ki, mert azon a napon jött el számomra az öröm, a meg könnyebbülés és a szerelem.

- Naruto kun- szólt hozzá egy lilás hajú lány nevén nevezve Hinata.
- Igen Hinata chan?
- Kész a reggeli, ha gondolod, hozhatok be, mert, ahogy látom el vagy foglalva megint az írással –hajtja le szomorúan a fejét.
- Hinata, nyugalom, megyek én is, már befejeztem mára az írást – felvette a híres róka vigyorát.
- Biztos Naruto kun? Nem akarlak zavarni benne, tudom mennyire fontos neked, mert ugyebár ebből élsz meg.
- Hinata, kicsim, nyugi mondtam már, hogy neked e téren nem kell aggódnod, meg tudok élni magam is.
- Rendben Naruto kun.

De az a szerelem már a múlté, Hinata még én Világ körüli túrán voltam Jiraiyával addig összejött Kibával, és az óta boldogan élnek. Miért is hihetem azt, hogy mindörökké szeretni fog, hisz már akkoriban is vitatkoztunk, lehet, hogy az én hibám? Neem, az nem lehet, én igenis szeretem és talán még most is szeretem. Sakura chan is nagyon kedves, de ő Sasukéval van. Ja, igen Sasuke lenne a szobatársam itt a gimiben.  Őt csak 2 szóval lehet jellemezni a Mr. Őfelsége és a bosszúálló.
Igen, ez a két szó illik csak rá, bár néha kedves is, de csak akkor ha Sakura is itt van, meg ha Kakashi sensei egy csapatba rak minket.
Tényleg Kakashi senseiről még nem is írtam semmit, ő a suli igazgató helyettese és egyben az osztályfőnököm is. Alapjáraton unalmas egy tanár, mindig egy fura könyvet olvas, de jó fej is tud lenni, főleg akkor, ha valamiben tud segíteni nekem. Iruka sensei mellett ő a másik „anyám”, ha lehet ilyet mondani.
Iruka senseiről csak annyit említenék meg, hogy ő lenne, az én mostoha szülöm, mert ugyebár én árva kölök lennék. Sajnos ez van, de ehhez hozzá lehet szokni, hogy a szüleid megcsinálnak, meg az anyád meg is szül, de egyből el is dobnak.
De ez nem számít, nem akarom egyből elrontani a kedvedet kedves Olvasó.
Remélem, el fogja nyerni a tetszéseset és nem fogod lerakni pár oldal után. Szeretném nektek leírni az életemet, fontosabb eseményeket. Mivel, hogy kezdő író vagyok, de a véremben folyik a profi írás hála a szüleimnek, akik nagyszerű műfordítók és vers írok voltak – mélyet sóhajt, ahogy vissza-visszajönnek a rég múlt képei.
Legelőször ezt a könyvet a barátaimnak és a tanárjaimnak ajánlom, mert ők adnak nekem mindig életerőt, vidámságot és örömöt.
Az Író és Szerkesztő: Uzumaki Naruto


1. Fejezet,
avagy a kis Naruto megszületése és élete.

Uzumaki Kusina azaz Naruto édesanyja arcán halvány mosoly jelent meg, mikor hallotta új szülőt kisfiának sírását, bár már eszében az járt, hogy túl van rajta é csak Minatoval lehessen.
Pár nap elteltével Kusina már haza mehetett a kisfiával, de ő ott hagyta és boldog mosollyal lépett ki a nap ragyogta friss levegőre ahol már Minato várta.
- Biztos vagy benne drágám, hogy ezt akarod tenni szegény kisfiúval?- kérdezte halkan a volt boldog apa.
- Igen drágám, tudod jól, hogy mennyi baj van a kölökkel és én csak rád akarok figyelni – jött a gyors és könnyed válasz a nő szájából.
Azzal elmentek a korháztól és élték a maguk kis világát.
Naruto idő közben átkerült a korháztól nem messzire lévő árvaházban, ahol cseperedett fel.
 - Naruto san kérlek, gyere elő, már késő van, le kell feküdnöd – kérlelte az egyik ott dolgozó nő.
- De Shizune chan, én nem akarok lefeküdni, jásztani akarok – nyavalygott a szőke.
- Majd holnap játszhatsz egész nap, megígérem.
- De holnap nem lesz itt Sasuke kun, és én vele akarok játszani – hisztizett tovább Naruto kun.
- De itt lesz Shikamaru és Choji is – válaszolt a fekete hajú bájos kinézetű nő.
- Shikamaru unalmas, mindig aludni akar, Choji meg állandóan zabál – nézett rá könnyes kék szemekkel a szőke.
- Mit szólnál ahhoz Naruto, ha megkérdeznénk Sasukétól, hogy lenne-e kedve téged is elvinni?
- Úgyis azt mondja, hogy nem, de megpróbálhatja Shizune niichan.
Azzal kézen ragadta a szőkét Shizune és átvitte Sasukéhoz, aki épp egy képet bámult, amin a bátyjával Itachival volt.
- Sasuke san – kezdet bele Shizune - lenne-e kedved Narutot és elvinni magaddal? Tudod, Ő csak veled akar játszani – nézett rá kérdőn a nő.
- Naruto és Én? Hm… lehet, de akkor korán kell kelnie.
- Meglesz főnök – asszal szorosan megölelte a még jó barátját.
Sasuke mélyet sóhajtott majd visszaölelt arcán egy halvány félmosollyal.

A bejegyzés trackback címe:

https://aboylife.blog.hu/api/trackback/id/tr321609128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása