Naruto Fanfic 4.fejezet

2009.11.27. 21:14

Figyelem! Ha nem szereted a yaoit ne olvad el ezt a részt vagy azokat a részeket!

Kakashi osztályfőnöki óráján.

- Szóval nekünk kell felügyelnünk a buli rendjére?- kérdezte Sasori.
- Igen, úgy vettem észre ti ketten vagytok úgymond a suli „bunyósai".- válaszolta egyszerűen Kakashi.
- Ahj, ne már. Nem akarok dedósokra vigyázni, nem vagyok, én bébiszitter kérem szépen. - akadt ki Kisame.
- Nyugi már, mi leszünk a ki dobó emberek, tudom ám, hogy mindig az akartál lenni.
- Jó-jó, de akkor is, de áh.
- Mindegy ezt majd megvitatjátok később, most már visszamehettek a termetekbe. Esetleg kell kíséret vagy feltaláltok magatok is? - viccelődőt a tanár.
- Ahogy így mondja, elfogadjuk az ajánlatot, nos, kivállalkozik erre a megtisztelő feladatra? - kérdezte egoistán.
- Legyen, mondjuk az a szőke ott a sarokban. - mutogatott Kisame.
- Hm, oké. Na, gyere, szöszke nem érünk rá egész nap. -azzal kilépett az ajtón.
Kisame ment utána ő utána meg Dei kullogott ki a teremből lehajtott fejjel.
- Nem is lesz annyira rossz ez a dolog, nemde Kisame?
- Lehet, de semmi kedvem nincs hozzá, hogy az igazat megmondjam.
- Kisame, menj, előre kérlek, én még elmegyek szívni egy cigit. A tanárnak mond már meg légy szíves,hogy a doki vagyok,mert nem érzem jól magam. - halványan elmosolyodott ezen a mondatán.
- Oké, de akkor ne nagyon siess vissza, még a végén lebuksz. - mondta nevetve Kisa.
Deidara csendesen, lehajtott fejjel ment utánuk a gondolataiba merülve.
„Hm, Sasori, miért érzem magam ennyire furcsán? Ja, igen, egy fiúba vagyok szerelmes, ez most lelki traumának kellene vennem vagy minek? Lehet, hogy nem kellene képzelődnöm ezeken és elmúlik? De ha egyszer olyan jó elképzelni őt meztelenül vagy csak egy bokszerben, ahogy ott áll előtted és mosolyog rád olyan édesen, áhh." -közben a drága szöszink nem veszi észre, hogy Sasori ott bökdösi meg szólongatja.
- Szöszi! Itt vagy? Huhu.. - kezd egyre idegesebb lenni a vörös.
- Mi? Bocs nem figyeltem. -motyogta magában.
- istenem, mindegy, szóval mit is gondolsz rólam?
„ Hogyan? Most azt kellene mondanom, hogy milyen szép meg helyes meg stb.? Hülyének is nézne, meg talán örökre megutálna, de ő akarta tudni.."- gondolkozott magában megint a szőke.
- Üm, szerintem helyes vagy. -mondta rákvörösen, szem lesütve.
- Aha, értem. Ezzel én is így vagyok, de azon kívül, hogy helyes vagyok sexy, meg okos is. - mondta elvigyorodva.
- Látom egy kicsit beképzelt vagy, nem gondolod, hogy ezen változtatnod kellene egy kicsit? Így mindenki megutál téged. - válaszolta magabiztosan a szőke.
- Hn. -mondta fintorogva.
- Mindegy gondolj rólam azt, amit akarsz, de én most megyek, pápá.
- Várj még! - kiáltott utána Sasori (meg is lepődött saját magán).
- Mi az? Mit akarsz még tőlem?
- gyere ide és megtudod, vagy nekem kell oda mennem, hogy jutassak valamit? - kérdezte rejtelmesen a szőkétől.
- Mi-mit akarsz csinálni?- kérdezte megijedve, ami a hangján is érződött.
Sasori válasz helyett közelebb lépett Deidarához és lassan megcsókolta a fiút.
Deidara döbbenten állt előtte és próbálta feldolgozni, hogy most mi is történik vele,de amint észhez tért visszacsókolt a vörösnek, aki időközben gyengéden nekilökte a falnak.
Csókjuk egyre forróbb, szenvedélyesebb lett, egy szó vagy száz mind kettő élvezte egymás társaságát bár Sasoriban néha kétségei támadtak, de Dei nyelve egyből visszarántotta a való világból az álomvilágba.
Sasori felbátorodva nyúlt be a szőke pólója alá miközben áttért a nyakára és hallgatta a szöszi negédes nyögéseit.
- Hm, Sasorih, ezh.. olyan jóh. -sóhajtozta a drága szöszink.
- Tudom, és te nagyon finom vagy, szívem szerint most azonnal a magamévá tennélek,de bármelyik percben kicsöngethetnek.
- Miért nem megyünk be egy vécé fülkébe, ha ennyire kívánsz?
- Hogy néz ki, hogy egy ilyen szép embert a vécében dugom meg?
- Nem tudomh, de én már nagyon kívánlak, mindig is kívántalak. Csak erre a pillanatra vártam Vörös Hercegem.
- Hm, Vörös Herceg? Nem is hangzik olyan rosszul szöszkém. De most már tényleg mennem kell, mielőtt lebuknék, nézd, itt van, a telefonszámom ezen bármikor elérhetsz.
- K-köszönöm szépen. - azzal a szöszi lerohant a termükbe mivel, hogy ő volt most a hetes Hinatával. Időközben persze kicsöngettek.

Kint az udvaron.
- Nem találjátok Sasorit mostanában furcsának? Állandóan máshol jár az esze, és az előző szünetben is megvédte a szerencsétlen Deidarát.
- Lehet, hogy bele zúgott. De Sasorit ismerve ezt kétlem, tudtommal ő heteró. V már nem az?
- Tobi szerint Sasori-san heteró, Tobi látta az egyik nap csókolózni egy idegen csajjal.
- Tobi, milyen idegen csajjal? - kérdezte Itachi unottan.
- Tobi azt hiszi, hogy Kumiko a neve a lánynak.
- Kumiko?!  - mordult fel szinte mindenki egyszerre.
- Hogy kerül ő ide? Tudtam ő a szomszédos suliba jár.

„Ajaj, ez így nem lesz jó, Kumi nem találkozhat velem, sem meglátnia. Így tuti lelepleződöm Sakura előtt és akkor vége lesz a jó életnek."-tünödöt magában az Uchiha.
- Tobi biztos vagy benne, hogy őket láttad? Nem lehet, hogy megint képzelődtél, mint múltkor? - kérdezte Hidan tőle.
- Tobi most nem képzelődött, tuti, hogy őket láttam. Tobi szerint nincs senki másnak vörös haja.
- Szerintem meg van. Például ott van, azaz új gyerek a szomszéd városból. Neki is vörös haja van. - mondta hidegen Itachi.
- Mindegy gyertek becsöngettek. - vágott közben Konan.
Azzal mindenki bement a saját tantermébe.

Biosz óra Sasoriéknál.

- Te, Sasori te egyáltalán cigizel? Tudtommal leszoktál róla. most hogy is van ez? - kérdezte Kisame tőle a hátsó padba ahol Shizune nem szokott figyelni.
- Ahj, lebuktam. Jól tudtad nem cigizek már lassan 2 éve. Deidarával voltam a folyosón. - nyögte ki nagy nehezen.
- A szőkével? Mivel szívattad meg? És miért hagytál ki belőle? - árasztotta el a halfan kölyök a padtársát.
- Nem szívattam meg. Nem is fogom többet piszkálni és azt ajánlom, ti sem piszkáljátok vagy velem gyűlik meg a bajotok. - válaszolta hidegen.
- Ne szívass már, te belezúgtál a hülye gyerekbe? Sasori normális vagy?
- Kussolj, nem kértem a véleményedet és nem is fogom kérni.
- Csönd legyen ott hátul, miért nem osztjátok meg velünk is azt, amiről folyik a beszélgetés? -csattant fel Shizune.
- Elnézést sensei de Sasori most vallotta be, hogy szerelmes egy fiúba az eggyel alattunk lévő évfolyamból.
- Igaz ez Sasori? Homoszexuális lettél már te is? - kérdezte ledöbbenve Shizune.
Sasori szó nélkül felkelt a padjából és az össze cuccával együtt elviharzott haza, fejében több száz gondolattal.
„ Az Istenit Kisamének, miért kellett ezt csak így bejelentenie mindenkinek? Így a hírnevemnek annyi és Deidarát is jobban fogják piszkálni. Ahj, miért? Miért velem történt meg ez? Miért érzem magam ennyire rosszul? Miért születtem én egyáltalán erre a világra?" - kérdezte magától a vörös.

- Vajon mi üthetett bele ebbe a fiúba? El kell majd beszélnem Tsunadável. Ez így nem mehet tovább, egyre többen lesznek homokosok. ha ez így megy tovább a lányok is a lányokhoz fognak vonzódni és az iskola jó hírének is annyi. -gondolkozott magában Shizune.

-Sensei! Tobi beszélhet Sasorival erről a témáról?
- Inkáb nem Tobi,talán miattad rosszab lesz a helyzete mint most van.
- De Tobi nagyon szeretne segíteni. - nyaffizot tovább a fiú.
- De nem Tobi! Fogd fel azzal a gyógyos aggyal.
- Jó-jó Tobi jó fiú lesz.
- Így gondoltam én is. Nah szóval folytassuk az órát.
Az óra további része zavartalanul telt el.
Deidara egyre többet gondolt Sasorira aminek következtében alul egy kicsit felizgult,de szerencséjére senki nem vette észre.
- Elnézést Kakashi sensei de kimehetnék a vécére?
- Deidara, nem tudtad elintézni szünetben? Nem mehetsz, ki van még 20 perc az órából.
- De Sensei sürgős lenne nagyon.
- Nem!- csattant fel a tanár.

- Mi az? Tán be akarsz fosni? - kérdezte hűvösen Itachi majd mikor oda fordult észrevette a fiú erekcióját és megdöbbent.
- Itachi ne most piszkálj, kérlek. - mondta miközben próbálta vissza fogni magát.
- Esetleg segítsek? - közben a keze Dei combjára csúszott.
- Ne, nem kell segíteni. Majd megoldom maga.
- Pedig biztos jól esne, ha valaki megcirógatná nem?
- De, de majd én elintézem.
- Nem baj, akkor jobban felizgatlak. - azzal benyúl a szőke nadrágjába és lassan elkezdi húzogatni a merev hímtagon a bőrt.
Deidara fel-felsóhajtott a finom, érzéki érintés hatására. Itachi pedig pervez félmosolyával vizslatta a szöszi kipirult arcát.
- Élvezed szöszi?
- I-igen Itachi senpai. - hörögte a fiú.
- Akkor fojtassam is vagy hagyjam abba? - elkezdi kihúzni a kezét.
- Ne, kérlek fojtasd még. - megfogta a fekete kezét és visszacsúsztatta a nadrágba közben a másik kezével maga felé fordította a fekete arcát és megcsókolta.
- Mi az szöszi? Rám izgultál? De remélem, tudod, hogy én csak segíteni akartam rajtad, és nem akarok semmit tőled. Tudom, hogy Sasorit szereted és, hogy ő is szereted téged, ezt ne feledd.
- Tudom, hogy szeret engem, meg mondta a szemem világosan az előző szünetben, ezzel nem mondtál újat nekem.
- Oké-oké. Csak mondtam.
Deidara egyre gyorsabb tempóra biztatta fekete hajút, aki meg is adta neki ezt az örömöt így óra végére elszórakoztatták egymást.
A többiek persze semmit sem vettek észre mivel a fele osztály szinte már élőhalott volt annyira unták az órát.
- Itachi, Sasuke, Sakura, Lee, Deidara. ti maradjatok itt, valamit meg kell veletek beszélnem. Szünetre kimehettek, de amint szólok, gyertek be a terembe és ne merjetek elkésni, mert megbánjátok.
- Igenis Kakashi sensei. -azzal mindenki kiment a teremből kivéve a 2 hetest.
Deidara, hogy elszórakoztassa magát a táblára rajzolgatott Hinata meg a tükörben szépít kezet s ódákat zengett magáról, hogy milyen szép meg gyönyörű.
- Deidara. Szerinted is szép vagyok? -kérdezte a lányfélénken.
- Ahan. - jött a gyors és egyszerű válasz.

Majd becsöngettek és az említett személyek visszamentek a terembe és elfoglaltál a helyüket.

A bejegyzés trackback címe:

https://aboylife.blog.hu/api/trackback/id/tr581557354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása