Páff xD

2009.11.27. 21:23

Hm..ma talán még szarabbul voltam mint tegnap :/
Fizkán majd be aludtam bakker xD
Meg megint helyre kellett tennem egy gyereket : D annyira szűnalmas néha...hozzá sem beszélünk erre megszólal "Kuss", há mondom kussolj te nyomorék, erre mit csinál a szerencsétlenje? nem nekem jön..pff..azt hiszi erősebb nálam xD ezzel csak azt érte ell h jól megkergettem : D utána megszólal: nem féle ám tőletek... bakker akkor miért szaéadt el? nah mindegy ezen nem idegesítem magam..meg nem untatok senkit.. xD
Hm..Tesin majd meghaltam = D
Ugyebár voltunk kemény 13 asszem... és kosaraztunk meg fociztunk...nah kosárban mi nyertünk..mármint az "én" csapatom : D hát igenh..ego..: D...párszor borultam mint a dominó pár kedved és drága osztálytársam miat..de ez nem lényeges..v de?oO..
Focin meg szét rugdosták a lábamat... mivel én voltam a kapus...DE! kivédtem szinte minden erős rugást * büszke fej : D*,de azé a vége felé engedtem be pár gólt is..
Végre kész a tapskapcsólos lámoám ^^ xD így most már elengedő 2 nagyot tapsolnom v kiabálnom h le v fel : D jó nem?..
Fura módon kezdek vissza szokni Jackóra oO Jacko 4 ever meg FOB 4 ever..meg stb.. : D
Pár pikcsőr xD meg videjó ^^:
The GazettE
The GazettE
FOB
FOB
Jacko

Jacko


Nah mára ennyivel kell megelégednetek ^^". Holnap vagy holnap után jön a 6.fejzet is^^"

Szerző: .Chion.

Szólj hozzá!

Címkék: xd paff neki

A bejegyzés trackback címe:

https://aboylife.blog.hu/api/trackback/id/tr271557376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása